तिनीहरू मध्ये एक भर्ती गर्नु अघि चलिरहेको कम्पनीहरूको तुलना गर्नुहोस्
सारिँदै वा नयाँ गन्तव्यमा बदल्ने एक व्यस्त र अराजक कार्य र लागत समावेश लागत हो। तर यो सक्रिय चलिरहेको कम्पनीहरूको सहयोगमा सजिलो भएको छ। एक साँच्चै व्यावसायिक चलिरहेको कम्पनीले घर वा कार्यालय परिवर्तन गर्ने व्यक्तिहरूलाई खोज्न मद्दत पुर्याउन र चलिरहेको सेवा प्रदान गर्दछ। व्यावसायिक चलिरहेको कम्पनी नयाँ गन्तव्यको लागि तपाईंको मूल्यवान सामानको स्थानान्तरण सम्बन्धमा व्यापक समाधान प्रदान गर्दछ। तर एक कदम अगाडी तपाईंले आफ्नो सामान को बारे मा सबै केहि स्पष्ट गर्न को लागी हुनु पर्छ। यदि तपाईं पेशेवर movers र प्याकेज संग काम गर्दै हुनुहुन्छ भने, सुनिश्चित गर्नुहोस् कि तपाईं उत्कृष्ट, विश्वसनीय र अधिक आर्थिक सेवा प्रदाता छनौट गर्नुहोस्।
भारतमा धेरै चलिरहेको कम्पनीहरू छन् जुन तपाईंको गन्तव्यमा नयाँ गन्तव्यमा सहयोग गर्न सक्दछ। भारतीय चलिरहेको सेवा प्रदायकहरू उनीहरूको गुणस्तर साथै आर्थिक सेवाका लागि आफ्ना ग्राहक वा ग्राहकहरू बीच राम्रोसँग चिनिन्छन्। खैर, भारतमा एक पेशेवर चलिरहेको कम्पनी भर्ती गर्नु अघि तपाईंले धेरै चलिरहेको कम्पनीहरूको तुलना गर्नु पर्छ। सम्झनुहोस् कि तपाई आफ्नो मूल्यवान सामान पल्टिनुहुन्छ। त्यसैले तपाईंले एक विश्वसनीय चलिरहेको कम्पनी चयन गर्नुपर्छ। त्यसोभए, एक चल सेवा सेवा प्रदायक भर्नु अघि तपाईलाई चलिरहेको कम्पनीको बारेमा जाँच गर्ने को लागी तपाईका सेवाहरू लिनु हुँदैछ। यदि तपाईंसँग केहि धैर्य छ भने र चलिरहेको कम्पनीहरूको बारेमा जाँच गर्नुहोस्, तपाइँ आर्थिक चलिरहेको उत्कृष्ट सेवा प्रदायक उपलब्ध गराउनुहुन्छ। एक प्रतिष्ठित चलिरहेको कम्पनी भर्ती गरेर तपाइँ उत्कृष्ट प्याकिङ् र सेवाहरू सार्ने साथसाथै सुरक्षित र सुरक्षित ग्यारेन्टीको आश्वासन प्राप्त गर्नुहुन्छ।
यहाँ केही उपयोगी सुझावहरू छन् कि प्यान्डर र मूवर्स कम्पनीहरूको तुलना कसरी गर्ने भनेर भारतमा उत्कृष्ट र प्रतिष्ठित चलिरहेको कम्पनी पत्ता लगाउन।
पहिला तपाईंले धेरै चलिरहेको कम्पनीहरू डाइरेक्टरीहरू, इन्टरनेट, साथीहरू, आफन्तहरू, सहयोगीहरू, आदिबाट पत्ता लगाउनुपर्छ। तपाईंले कम से कम चार प्रतिष्ठित चलिरहेको कम्पनीहरू फेला पार्नु पर्छ।
एकपटक तपाईंले चार चलिरहेको कम्पनीहरू फेला पार्नुभएपछि, तपाईंले प्रत्येक कम्पनीबाट प्रतिनिधिलाई बोलाउनुपर्छ र उसलाई भौतिक तवरमा चीजहरू बदलिनु पर्छ जुन हेर्नु पर्छ। तिनीहरूलाई सम्पूर्ण वस्तुहरू देखाउनुहोस् जुन नयाँ गन्तव्यमा सारिनु पर्छ।
सुनिश्चित गर्नुहोस् कि तपाइँ प्याकर्स मूवर्सको प्रत्येक प्रतिनिधिमा सामानको समान मात्रा देखाउनुहोस्।
तपाईंले आफैं र सम्झौताको बारेमा स्पष्ट स्पष्ट पार्नु पर्छ। तपाइँसँग चीजहरू स्पष्ट गर्न अधिकतम प्रश्नहरू हुनुपर्दछ। सम्झनुहोस्, तपाईं आफ्नो बहुमूल्य सामान शिफ्ट गर्न जाँदै हुनुहुन्छ। त्यसोभए, तपाईले तपाईको मनमा रहेको कम्पनीको प्रतिनिधिबाट भने केही कुरा वा संदेहहरू सोध्न शर्म नगर्नुहोस्। कुनै पनि राम्रो चलिरहेको कम्पनी उनीहरूको सेवाहरूको विवरणमा जान्न खुसी हुनेछन्।
तपाईंले तिनीहरूको सेवामा लागत र लुकाइएका लागतहरूको बारेमा स्पष्ट पार्नु पर्छ। यदि अनुमानित वस्तु वा वजन बढाएमा तपाईलाई कुनैपनि अतिरिक्त शुल्कको बारेमा स्पष्ट गर्नु पर्छ। यदि तपाइँ ढोका र चलिरहेको भ्यान बीच लामो हिँड्ने दूरीमा भुक्तान गर्न कुनै पनि अतिरिक्त शुल्कको बारेमा स्पष्ट गर्नु पर्छ।
तपाईले कम्पनीको दर्ता, अनुभव र अघिल्लो ग्राहकहरूको बारेमा सोध्नुपर्छ। तपाईंले लिखित अनुमानहरूको लागि सोध्नुपर्छ। साथै तपाईले कम्पनीको प्रतिनिधिलाई कानूनी जिम्मेवारीको बारेमा सोध्नु पर्दछ यदि यो असफल मितिमा तपाईंको बहुमूल्य सामानहरू सार्न वा वितरण गर्न असफल भएन। तपाईले सामान गुमाउनु भएको वा क्षतिग्रस्त भए पनि तपाईले कम्पनी दायित्वको बारेमा सोध्नुपर्दछ। तपाईंको बहुमूल्य सामानको बीमाको बारेमा सोध्नुहोस्।
विभिन्न चलिरहेको कम्पनीहरूको साथ केहि अनुसन्धान गरिसके पछि, अब यो प्रत्येक सेवा प्रदाता द्वारा दिइएको सबै अनुमानहरूको तुलना गर्नका लागि समय। चलिरहेको कम्पनीको प्रत्येक प्रतिनिधि द्वारा बनाईएको अनुमानित वस्तुको खाता लिनुहोस्। तिनीहरूको अनुमान तुलना गर्नुहोस् र ती मध्ये एक छनौट गर्नुहोस् जसले तपाइँका आवश्यकताहरू अनुरूप गर्दछ। निश्चित गर्नुहोस् कि तपाईं सँधै दर्ता, इजाजतपत्र र प्रतिष्ठित प्याकरहरू र movers सेवा प्रदायक छनौट गर्ने प्रयास गर्नुहोस्।
त्यहाँ धेरै प्रतिष्ठित प्याकरहरू र हैदराबाद, मुम्बई, दिल्ली, बेंगलोर, कोलकाता र नोएडामा मूवर्सहरू छन् जुन तिनीहरूका ग्राहकहरूसँग उनीहरूका गुणस्तर र लागत प्रभावी चलिरहेको सेवाका लागि राम्रोसँग चिनिन्छन्।
No comments:
Post a Comment